marți, 11 martie 2014

Tu ce preferi: Salteaua Impulser sau o vizită la cascada Niagara?

În urmă cu câteva săptămâni socrul meu a fost sunat de un reprezentant al firmei Impulser pentru a beneficia de un set de analize gratuite. I-am recomandat să nu se ducă. Nu sunt convinsă însă că m-a auzit, deși obișnuiesc să vorbesc destul de tare.

În urma consultației a primit un raport conform căruia socrul meu avea probleme serioase de sănătate, valorile rezultate nu se încadrau nicicum în parametrii de referință.

I-a fost prezentată însă soluția la aceste probleme: achiziționarea unei saltele destinată terapiei magnetice cu impulsuri pentru acasă. Dacă ar fi ales să profite imediat de această ocazie unică ar fi putut achiziționa salteaua revoluționară împreună cu un set de oale la fel de minunate și o plită cu inducție la prețul redus de doar 6990 lei. Da, da, 6990 lei deci aprox. 1500 euro. Crezând că face afacerea vieții lui, obosit și îngrijorat de sănătatea lui,  socrul meu a plătit un avans de 200 de lei pentru saltea, crezând inițial că suma totală este mult mai mică, respectiv 690 lei.

Deși la un moment dat și-a dat seama că de fapt se angajase la cumpărarea unei saltele de 6990 lei din rușine și teamă a mers până la capăt cu achiziția. Ce sens are să vă mai spun că de atunci nu a mai dormit noaptea, că produsele nici nu au fost folosite, că ni le-a oferit nouă doar ca să nu le mai vadă, că nici el nu înțelegea prin ce strategie de marketing a putut să fie de acord cu o asemenea achiziție. S-a internat ulterior în spital pentru a-și face un set complet de investigații  și din fericire nu avea probleme de sănătate.

Pe perioada cât a fost internat am luat bulina în spate, salteaua într-o mână, plita în alta și oalele pe unde am apucat și am mers la sediul Impulser pentru a returna produsele, în termenul legal de 10 zile lucrătoare. Știu că pare greu de imaginat, cred că nu am fost în deplinătatea facultăților mintale când am decis să returnez minunățiile, dar cu toate astea am făcut-o. Înainte să intru în sediu l-am rugat pe taximetrist, mai în glumă, mai în serios, să nu se grăbească când pleacă și dacă mă aude cumva că țip să sune și el la poliție, că un mare bine mi-ar face. M-a întrebat ce returnez.

-          O saltea minune, i-am răspuns în șoaptă.
-           De ce minune? M-a întrebat el intrigat.
-          Păi toată lumea se minunează la cât costă.
-          Păi și cât costă?
-          Eh, vreo 7000 lei.
-          7000 de lei? Doamne ferește!

L-am lăsat pe taximetrist să își facă în continuare cruci și am intrat în clădire. Nu am avut probleme la returnarea produselor, am primit banii imediat.

Mi se pare și acum incredibil cât de influențabili sunt oamenii după o anumită vârstă. Cred că socrul meu a realizat despre ce sumă era vorba atunci când cu banii returnați am cumpărat 2 bilete de avion pentru Ontario și i-au mai rămas ceva bani. Vizita la cascada Niagara îl va costa așadar mai puțin decât revoluționara saltea Impulser.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu